Як настроїти дискові гідравлічні гальма на велосипеді

Як налаштувати дискові гідравлічні гальма на велосипеді

Норма впливу гідравлічної гальмівної системи у великому охоплює передачу тиску згідно з гідролінією з основного гальмівного циліндра на гальмує в каліпері, що зі свого боку сприяє зміщенню колодок. Гальмівна суміш не стискається, отже, подібна концепція найбільш вірна і ефективна, ніж механічна.

У той же час, гідролінії і вся концепція гальмування вимагають обережного взаємини та безперервного обслуговування, а тому відновлення та налагодження гідравлічної гальмівної системи нерідко видаються процесом, що важко здійснити..

Плюси і мінуси гідравлики

Серед плюсів можно відмітити наступні:

  • більш простий процес гальмівної ручки через відсутність тертя тросика про сорочку;

  • високий нагляд гальмівної дії (модулювання);

  • низька сприйнятливість до перегріву при тривалому гальмуванні;

  • у разі зношування колодок немає необхідності в безперервному регулюванні.

До основних мінусів гідромеханічних гальмівної системи, поставлених на велосипеді, можна додати більш істотну ціну в порівнянні з механікою, а також, більшу допустимість пошкодження гідролінії. Причому її відновлення проблемно зробити в побутових обставинах і знадобиться діяльність професіонала, що так само влетить у копієчку.

Регулювання гідравлічних гальм

Хоча гальма цього виду і називають саме налаштованими, але, в деяких випадках можна відзначити шелест або скрип що вони випускають в ході гальмування. У цьому випадку необхідно здійснити налаштування дискової гідравліки велике. Крім того, такий процес потрібен на новому байку, якщо гальма виставили невірно із заводу.

  1. Зовсім трохи відкручуємо гвинти, що закріплюють каліпер в адаптері.

  2. Стискаємо гальмівну рукоятку та встановлюємо її за допомогою ізоленти, троса чи іншого підручного використаного матеріалу.

  3. Акцентуємо увагу, щоб ротор був точно посередині прорізу каліпера, а колодки виставлені однаково з двох країв. Якщо це не так, то можна трохи тягнучи на ротор з потрібного краю зафіксувати його позицію. Внаслідок натискань гальмівний розчин стане розмірено розподілятися серед поршнів, після чого втягуємо гвинти кріплення та прибираємо ізоленту з гальмівної рукоятки.

Після налаштування дискових гідравлічних гальм необхідно прокрутити шину і проаналізувати недолік тертя. Коли ви помічаєте переривчасте човгання, то це знак, що у вас трохи прогнутий ротор. З метою ліквідації цієї проблеми необхідно встановити зону тертя, і з якого краю кайдани чіпляють ротор. Після цього розгорнути фрикційне місце на 180 градусів з каліпера і обережно натиснути на протилежний край. Необхідно це робити максимально дбайливо в пару заходів, і на кожен додавати зусилля аж до абсолютного зникнення тертя.

Як виявляється, налагодження дискової гідравлічної гальмівної системи велика в побутових обставинах не настільки трудомістка діяльність. Основне, здійснювати її дбайливо і не поспішаючи. Не забувайте, що чітко відрегульовані гальма не тільки гарантують зручну їзду на велосипеді, а й відповідають за безпеку велосипедиста, і навколишніх людей.

Чим змащувати дискові гальма?

Для смазки компонентов тормозной системы хорошо использовать масло, вы можете использовать густую или аэрозольную смазку. Главное делать это сбалансировано, чтобы не было слишком много масла. Будьте также осторожны, чтобы масло не попало на тормозные колодки, это понизит их работоспособность. Для смазки осей тормозной системы рекомендуется использовать аэрозольную смазку.
Категорически нельзя смазывать велосипед: маслом для машин и мотоциклов, растительным и ароматическими маслами.

На завершення слід зазначити, що всю процедуру потрібно здійснювати чистими руками. Крім того, щоб гальма менш забруднювались, необхідно прикривати їх при мастилі ланцюжка.