Налаштування v-brake гальм

Як налаштувати гальма v brake на велосипеді

Гальма v-brake можуть функціонувати не гірше, а залежно від зразка навіть краще ніж дискові, а для цього досить лише точно їх налаштувати і мати чудові гальмівні колодки. Їхня концепція дає можливість коригувати планки майже в кожній сфері. Обходяться вони набагато економічніші за дискові, і маса їх мінімальніша, та й налагодження гальмівної системи елементарна.

Як встановити гальма v-brake на велосипед

Заміна колодок виконується, якщо їх основа стирається за рівнем канавок для виведення бруду (є на всіх колодках v-brake). Іншими словами, робоча площина стає абсолютно гладкою. При цьому якщо це сталося тільки з одного боку колодки, це свідчить про неправильний монтаж.

  1. Розкрийте гальмо, звівши його зв’язки рукою і витягнувши з паза сталевий дугоподібний наконечник сорочки, з якого висувається канат.
  2. Якщо ви встановлюєте прості нові колодки, найважливіше надіти в потрібній черговості всі прокладки і шайбочки з яких складається кріплення колодок. А вірніше, якщо ви запишіть або зафіксуєте черговість, в якій вони розташовувалися. 
  3. У деяких випадках колодки можуть бути лівосторонні та правосторонні. Ця інформація завжди відзначена на самих колодках. Ніяк не переплутайте їх.

Картриджні колодки змінюються ще легше. Вони мають залізну основу і змінюється лише гумова нашивка. Для цього витягніть визначальний стрижень, що знерухомлює хустку в колодці і виставте прогумований ковпачок. Стрижень не загубіть, він найчастіше не йде у наборі із новим набором колодок. Вмонтуйте накладки та закріпіть їх стрижнем.

[box] Після зміни колодок, потрібно зайнятися налаштуванням гальма.[/box]

Налаштування гальм типу v-brake

Щоб гальма працювали без перебоїв, необхідно спостерігати за цілісністю тросика. Якщо його покриття десь розплелося або стався розрив хоч одного волокна, трос потрібно змінити. Важливо, щоб трос легко йшов у сорочці. І дивіться щоб у вас не було вісімок.

  • Основа оптимальної діяльності гальмівної системи полягає у правильному притисканні колодок гальмівної системи до обідка шини. Регулюється це кріпленням колодок, що складається з набору алюмінієвих прокладок і гайки на осі. Цей комплект дає можливість зафіксувати колодку під необхідним кутом. А для цього потрібно послабити гайку в будь-якій колодці і дуже притиснути стопор.
  • Розмістіть пута таким чином, щоб вони перебували в горизонтально, торкалися до обідка повністю, але не зачіплювали шину. І затягніть дбайливо гвинтики, не похитнувши позицію колодок. Це об’єктивно для колодок із картриджами. Для простих, необхідно щоб відповідно до горизонталі до обідка спершу жалася задня частка колодки.
  • Крім цього, потрібно подивитися щоб гальмівні зв’язки зближалися в рівній мірі. Це регулюється хрестоподібним болтом натягу пружини біля основи важеля.

Якщо під час того, як ви тиснете на гальма 1 важіль йде погано, то шуруп у ньому необхідно трошки затягнути, дуже вільно відгвинтити.