Налаштування дискових гальм на велосипеді
Налаштування гальм на велосипеді залежить від того, яка гальмівна система використовується. У більшості випадків регулювати дискові гальма потрібно не дуже часто, але іноді без налаштування просто не можна обійтися.
Ми розрізняємо два види дискових гальм – механічні і гідравлічні. В основі їх роботи лежить той самий принцип, але в самій конструкції є невеликі відмінності. Основна відмінність у тому, що сила, спрямована на гальмівну ручку, поширюється на колодки за допомогою гальмівної рідини DOT4 або мінеральної олії, а не за допомогою троса.
Розглянемо деякі питання детальніше.
1.Встановлення дискових гальм.
- За допомогою шестигранника регулюємо кріплення та положення гальмівних ручок.
- На велосипедній рамі знаходяться спеціальні дискові кріплення, які потрібно встановити каліпер..
- Використовуючи спеціальні болти (найчастіше їх 6 штук), які є в комплекті, проводимо монтаж гальмівних дисків..
- У гальмівну ручку фіксуємо трос, який позиціонуємо в сорочку, яка з’єднується з каліпером за допомогою направляючих на рамі.
- Налаштування дискових гальм.
Як підтягнути дискові гальма
Якщо ви вирішили упорядкувати гальма на велосипеді, насамперед потрібно починати з регулювання ходу гальмівної ручки, яка знаходиться на кермі вашого байка. Натискаємо ручку до упору, у разі великого ходу ручки, потрібно натягнути трос. На ручці гальма та каліпері є настановні болти, які можна використовувати при дрібному регулюванні. Кріпильний гвинт троса до каліпера потрібно відкрутити та підтягнути.
3.Регулювання дискових гальм на велосипеді
Налаштування дискових гальм на велосипеді не закінчується підтяжкою гальмівного троса. Важливим моментом є налаштування або заміна тормозних колодок.
Як тільки колодки починають стиратися, це сигнал, що настав час їх замінити. Найчастіше, на дискових гальмах, знос колодок повільніший, ніж у гальмах ободного виду. Для безпеки гальмування ремонт дискових гальм велосипеду роблять після натягу троса. Інтервал між гальмівною колодкою та диском має бути близько 0,2-0,4мм. Це потрібно для того, щоб гальмівні колодки лягали симетрично..
Пам’ятайте, міцне гальмо – це гарантія вашої безпеки. Тому, не забувайте перевіряти гальмівну систему перед кожною поїздкою.
Якщо ж цей гайд з налаштування дискових гальм був вам не зрозумілий, рекомендую подивитися відео про докладну конфігурацію та регулювання гальм.